Bra pris på sköna sulor.

Öppnade en ny butik (sport1 superstore) i nya köpcentrummet som jag jobbar vid. Dom öppnade redan kl 7 så jag och en kollega som inte orkade köra igång o jobbar direkt på möra gick upp sen sväng för o leta fynd. Hittade ett riktigt fynd, Adidas stabil 7w innebandy skor för hela 400 spänn. Kostar vanligen 1200. Enkel uträkning så hade jag sparat in inträde till nöjes och 7 GT i bowlingbaren very nice. 

Fasst egentligen blir dom ännu billigare eftersom jag köpte dom på arbetstid med lön och allt... Nästan gratis.

NU skall bilens tvättas och ikväll ska vi se vad sulorna går för på träningen.. haade

///Krall

Kommentarer
Postat av: gåre

de eroligt när de går bra för folk, men komm ihåg krall även om dina skor e dyra å fina så kommer jag ändå svischa förbi med mina billiga skit skor hehe

2007-11-01 @ 16:41:44
Postat av: Micke

Eller jag i mina silvernajks. Passa dig på träningen ditt Oslolallo!

2007-11-01 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0