Comeback, en liten i alla fall...

Efter en hård vecka som "face'at" en hel del motgångar har jag bestämt mig för en liten comeback...

Veckan som ni nu redan räknat ut själva har varit ett rent helvete.

1. En sak som känns lite otrevlig.. Vissa vet, andra inte..

2. Min feta (säkerligen för vissa oroliga) alkoholångest. Jag har inte druckit en droppe innehållande alkohol sedan i lördags vilket på ett vis har känts både befriande och ångestladdat. Detta kan bero på den gratisbuffé som just i detta nu förbereds för runt 300 spritglada Carlingsmedarbetare, i en lagerlokal i Stockholmsförorten Alvik. Där kommer jag förmodligen förtära normalt sett ett halvårs konsumtion av alkohol. Detta kan ha hållit mig på styva linan. När jag stod inne på min lokala mack och valde mellan folköl och Coca Cola bekräftades denna ångest för mig... Jag vill passa på att be om ursäkt för de som känner sig lurade, inte minst jag själv. Jag visste inte heller att jag hade karaktär.

3. Liverpool glider in två veckor efter vårt tangerade CL-rekord och fullkomligt överraskar mig totalt och chocken sitter fortfarande i. 8 mål i en match är beundransvärt. inte minst för Pool, när 8 mål normalt sett är fördelat på omkring tolv matcher för merseyside-gänget. Men men, trots att det tar emot måste man ju gratulera.

4. Fick en obefogad utskällning av min chef i måndags som inte tyckte jag skötte mitt jobb. Eller ja.. Kanske inte fullt obefogad egentligen... Mina argument om att flirta med småtjejer och mina imponerande kvitton till ovansagda höll inte... Jeans-ansvarig.. Just det, jag ska ju ha koll på jeansen ja!!!

5. Mitt ryggont vilket jag vaknade upp med idag har förpestat hela min dag. Jag har varken orkat fredags-städa/diska.. (Berodde nog på ryggontet - jag vet, jag förvirrar er med min karaktär - förlåt igen).


Skall dock tilläggas att en del kul grejer också hänt den här veckan...

1. Arsenal: Lyckades visserligen bara med makabra 0-0 mot laget de för två veckor sedan krossade med 7-0 (skall tilläggas att man matchade B-laget och at endast tre ordinarielirare var med) men har nu gjort 20 matcher i rad utan förlust inräknat alla olika tävlingar med A-laget vilket är imponerande. De lyckades dessutom kvittera mot "red noses" i sista minuten och behålla topplaceringen i Premiership.

2. Jag hade näst bäst kvito i hela regionen denna månad. Ett kvitto på 4297 innehållande 8 plagg. Skall dock tilläggas att detta var en dålig månad och att Staffe bara slog mig med en knapp hundring.

3. Jag fick en hel godislåda med sura S-märken av Jules ikväll. Min tunga är inge sönderbränd!

4. Jag har hållit bra koll på min veckokassa och har faktiskt pengar kvar... Detta tillhör ovanligheterna.

5. Dåligt med idéer nu men... Jag har skrattat mig igenom fyra filmer av gänget jag inte vet namnet på (Tore knows) innehållande; Ben Stiller, Owen Wilson, (Storebror) Wilson, Will Ferrel, Vince Vaughn med flera.
Jag har sett:
The Heartbreak Kid: Ben Stiller börjar på att balla ur. Han gör mycket familjeblaska nu men sexinslagen är underbart roliga.

Starsky & Hutch: En helt sagolikt skoj rulle där Snoop Doggs gästspel är helt underbart skoj. En modern klassiker. En äldre klassiker också om man refererar till den gamla serien.

Anchorman: Kan vara den bäste filmen det här gänget åstadkommit, synd bara att Wilson saknas.

Wedding Crashers: Ligger också ruskigt bra till vad gäller att vara den bästa.. Baba ganoush!!!


Nu ska jag lägga mig.. Upp igen om fem timmar, på med kaffet och packa väskan, för sedan bär det iväg på KickOff!!! Om detta är det sista jag skriver här på sidan så ska ni alla veta att jag verkligen tycker om er!!!

För övrigt hade jag en fin tanke förut.. Den är ganska törr egentligen men:
Gåre har ju varit inne på att skaffa katt och han har själv sagt till mig att han skulle vilja rasta katten ute ibland med sele. Jag satt på bussen förut och fick en så kul idé. Gåre äger ju inga vantar och har inte gjort sedan mellanstadiet typ så vore det inte ku om man såg honom en kall vinterdag strosa runt på U-gatan med sin katt i sele, samt sina målvaktshandskar på sig..

Jag fick mig hur som haver ett jäkligt gott skratt... Ta det lugnt kamrater. För det kommer inte jag att göra!!!
Gåre... Du kan ju förvänta dig ett och annat fyllesamtal!! wohooo!

/BAKKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0