Hallå i stugan!!

Det har varit lite stiltje på bloggen de senaste dagarna. Undrar vad det beror på? Jag har i alla fall haft matförgiftning som jag tror beror på den uppvärmda Capricciosan från Pizzeria Italiana som är stationerad i Viken. Vad har ni andra för ursäkt?

 

SIK:s stolta blåställ har tagit sin första seger. Med en sjuk Svanadona på bänken kan tillägas. Jag försökte spela en period, men efter ett otal svimanfall (pågrund av fittpizzan) så sade jag till coach Krall att jag inte orkade spela mer. Laget mäktade med 12 mål(!) vilket gjorde att jag rasade i poängligan. Jag får se det som att jag producerar mot de bättre lagen istället och eftersom säsongen är lång så kommer jag givetvis att klättra till toppen igen. Något som däremot ska uppmärksammas är att Gåre gjorde sitt första seriemål. Grattis Gåre!!

 

Svärd har förövrigt en tokfet berättelse att berätta, men den får han själv stå för...

 

Ha det skönt alla lallos!


/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0