Helgen vankas...

Ja imorgon var de fredag, och helgen vankas...Då tänker ni at den blir väl som vanligt, dricka och utgång....men där hade ni fel sörni...Helgen blir vit som snö på det högsta berg, och ja det känns rätt skönt faktiskt, kommer inte ihåg senast och det känns lite tragiskt.....Jag vill ju inte vara sån men om ja inte hade varit så ödmjuk så hade jag nog sagt att de bor nog ändå en liten karaktär imig ändå...(gör de nog)...Jag menar de e löning och jag hålller mig hemma...Nej ska iväg och spela lite innebandy nu var de tänkt...hade...
Vill bara tillägga det att jag skrev detta på torsdagskvällen, jag står inte för om någon kanske kommer att se mig ute i tagen ändå till lördagen, men som sagt, då är de väl den lilla karaktär man hade bort sprungen.....
//Gåre

Kommentarer
Postat av: Bakken

Du är född utan karaktär.. tänk bara på hur mycket du möljde idig av mina zoo den där magiska dagen på skogsvallen då vi lärde känna varann.. Jag ser detta inlägg som en grav missvisning och en fet lögn.. Du ringer på lördag-natt som vanligt, full som stryk och letar efter nån låt på datorn och pratar om vilka ruk som försökte sig på dig, för att sedan i samma mening klaga på att du aldrig träffar nån brud.. read between the lines fucker...

2007-11-22 @ 19:48:05
Postat av: Krall

De är för dåligt!

2007-11-22 @ 19:53:44
Postat av: Joe Hill

Karaktär är jävligt överskattat när det kommer till vardagssysslor. Spontanfylla, politisk medvetenhet och konkret jävla klasshat är våra ledord!

2007-11-22 @ 23:01:31
Postat av: Krall

De blev ingen vit helg nu inte.. hehe du va inte svår o få med..

2007-11-25 @ 20:54:27
Postat av: Svärd

nej fy fan...tycker det ä dåligt när man inte står för va man sagt/skrivit och är så lättövertalad som du Robin. Karaktär va ordet

2007-11-26 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0