Mys med Micke ledde till....

Jag då var de måndag och veckan har börjat, och på ett upprörande sätt. Efter jobbet gjorde jag mig i ordning för att kila iväg och handla, som vanligt var Micke med så folk börjar nog tro att vi är ett par eftersom vi ofta småhandlar tillsammans:), stämmer de inte Micke haha. När ja kom hem så följde Micke med, vi hade gjort upp att vi skulle se en film som tillslut blev av efter ett väldigt planerande att de skulle bli av, tyvärr utan Chrille eftersom han flytt landet. Jag gjorde i ordning lite matlåda, tog fram de ny köpta pepparkakorna och lussekatterna och Micke stod för glöggen, myset var ett faktum.
 

Dagens visning var "säg att du älskar mig". Vi satte på filmen och den startade på ett litet tvivelaktigt sätt, men sedan skulle ett antal grejer ske och man blev mer och mer upprörd. Och tankarna var igång, ska inte avslöja för mycket, men ni som inte sett den, se den. Och ni som sett den, kommentera gärna. Jag är iallafall flyförbannad här och har lust att göra en massa dumt med sådana personer som i den filmen, fast problemet är att ja inte kan de för då sjunker jag mig till deras nivå, vilket gör mig till en av dem som jag avskyr, detta gör mig ännu mer förbannad vilket gör att jag nu slutar att skriva om detta. Hade....

//Gåre


Kommentarer
Postat av: rolle

vad handlar filmen om då?

2007-11-20 @ 06:10:25
Postat av: Bakken

Det är en ungdomsfilm som skildrar sexuella trakasserier. Våldtäkt behandlas även på ett mycket trovärdigt sätt och spyfärdigheten växer sig allt starkare ju längre filmen går.. Ingen feel-good film som typ Wedding Crashers direkt!!

2007-11-20 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0