Nanne, vilken kvinna...

Ja här kommer det en liten rapport på min resa till huvudstaden.
Morgonen började med att vi jobbade 7 till 9. Sedan var en påt, den första ölen knäpptes kl 9 och sen fortsatte det. Bussen avgick från skattkärr kl10.00 med destination Väse Rasta och frukost, stekt egg, bacon och potatis var det som gällde. Vår resa fortsatte sedan mot sthlm och bossen spridde öl i bussen och det var riktigt gemytligt.

Vi anlände vid hotellet kl14.30 och då blev de vin bjudning på Thomas, Robin och Anders hotellrum. En timme före avresa mot Hamburgerbörs och Nanne bjöd chefen alla på grogg i baren. Självklara valet en GT så klart. Efter en kortare buss resa så var vi framme, kom in och blev invisade till en "vip" kö. Anlände till våra platser, first raw eller(hur de stavas)första raden iallafall, borden längst fram helt enkelt, det var mäktigt. Självklart hann jag bli kär i en av servitriserna som var dyngfräsch och inte nog med det, under middagen så spelade 2 flickor piano och sjöng lite tyst i bakgrunden. Den ena Anders Lundins fru, fräsch ahhh....Smälte jag när de körde ett Bruce Springsteen medley, nejnej gud nej..Sedan började showen och jäklar vilket drag de var, blev ju impad till och med....snygga tjejer som dansar, jag säger då bara de...puuh....


Efter showen var de dans en trappa upp, men vi gick senare vidare till några andra krogar och slutade efter en jävla promenad på Pub Anchor...jag hinner inte göra mer än att komma in och ställa mig i ett hörn med min öl i handen som vanligt, innan de kommer fram en brud och hälsar på ett lite tvivel aktigare sätt....Hon kommer fram, drar upp min skjorta och börja kyssa mig och slicka mig på min mage...Tror du jag stod förstenad och fatta noll eller.. Men det är kanske så de hälsar där tänkte jag heheh....hann även med att se E-type där haha....sedan slutade kvällen med McDonald?s och taxiresa hem till hotellet, fast innan de skulle ju jag visa vägen hem med tunnelbanan, för de kunde jag sa jag tydligen men ja vi slutade ju med taxi så ni förstår nog...På hotellet mötte jag på problem och kom inte in på rummet, jag va ganska förfriskad så jag trodde ju att jag gått till fel rum men de visade sig att de var fel på kortet...sen somnade jag sött bredvid min rumskamrat som redan sov i våran "lovebed" godnatt älskling sa jag och somnade in i drömmarnas värld.....

 

/Gåre

Kommentarer
Postat av: Bakken

Faen.. här sitter man och hoppas på att man skall få läsa om sin jag-sover-men-är-så-jävla-grym-gissning... hur som helst så verkar det hela som en härlig upplevelse.. Jaga på dina kamrater att aktiviteten måste bli bättre.. puss

2007-11-18 @ 22:26:05
Postat av: gåre

ja bakken kom på den mäkta efter jag skrivit men det var ju dagen efter och jag skrev bara om fredagenså det var därför, men den glömmer ja aldrig...hehe

2007-11-19 @ 16:43:31
Postat av: chrille

ursakta gare, men varfor blev de ingen me kvinnan som va pa dej?!?! upplagt igen ju..

2007-12-04 @ 13:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0