Osar sex

Jag brukar simma cirkus tre gånger i veckan. Efter varje pass så brukar jag ta ett dopp i barnbassängen. Detta gör jag för att det är drygt 10 grader varmare där, om det är urin som värmer upp låter jag vara osagt. Hursomhelst är det grymt skönt att mjuka upp muskler och leder igen.

 

Något som slår mig varje gång jag tar ett dopp där är att det fullkomligt osar sex från barnbassängen. Självfallet är det inte barnen som är skyldiga till detta. Nej, det är singelmamman och singelpappan. Varje gång jag går nedför den där stegen till bassängen så blänger alla, ja även gubbarna på mig. Sen när jag sätter ner längds kanten så märker jag hur alla spanar in varandra. De lite mer mulliga personerna drar in sina magar och mammorna fnissar erotiskt åt männen som leker så sött med sina barn. Släta av mig verkar vara den återkommande fantasin.

 

Sen när man går in i bastun så sitter det givetvis en gubbe med liten pitt och blänger där med...

 

/Micke


Kommentarer
Postat av: Bakken

Känner igen det där. Det hade förmodligen varit ganska trevligt om dessa singelmammor verkligen vara snygga men så är oftast inte fallet. Ofta långt därifrån...

2007-11-25 @ 15:06:41
Postat av: Micke

Bakken: Håller med dig kamrat.Och vart är egentligen unisexbastun?

2007-11-25 @ 15:14:07
Postat av: Alex

*
svar: ja, lite roligt var det allt.. När jag började läsa er blogg hade jag ingen aning om att ni var från Borås, haha. Sen så läste jag det där om tjejen och tänkte "hey, det där såg ju jag!". Och så var det. Trevlig blogg iallafall :)

2007-11-25 @ 16:47:27
URL: http://anxious.blogg.se
Postat av: Micke

Alex:Det är bara en som är från Borås. Vi andra har det sunda förnuftet att bo i Karlstad.

2007-11-25 @ 17:22:46
Postat av: Bakken

För övrigt så är jag inte från Borås.. Jag bor här.. jag är born and bread in Kay-Dee!!!

2007-11-26 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0