Resfeber!

Ja då sitter jag här, tvätten är i tvättstugan och jag har städat mitt crib. Imorgon smäller det gottfolk, då far jag med jobbet mot vår vackra huvudstad för att gå på hamburgerbörs och se ?the one and only? Nanne Grönvall med sina oförglömliga hits som avundsjuk, håll om mig och nya singeln pissenisse.

Ja det stämmer den heter pissenisse, är inte detta världens sämsta låtnamn??
Skulle vilja tillägga att det är mitt företag som bjuder på detta kalas så det är ingenting jag har betalt för själv, ok?

Men med det säger jag inte att det ska bli kul, har faktiskt lite resfeber. Ska sova på ett fräscht hotell å ja sen ska vi börja dricka kl10.00 när bussen avgår..Hur låter inte det, och om de ska drickas, det är ett törstigt gäng med gamla avdankade sågverks arbetare så förstår ni säkert att majoriteten inte spottar i glaset precis...

Nej nu får ja väl ta att packa. Svana och Sarre håll er i form på lördagen för jag ansluter i en finare form antagligen till avspark i landskampen.

Take care all of you bastards...

 

//GÅRE


Kommentarer
Postat av: Micke

Du glömde skriva att du skulle låna min plattång din fjolla;-)

2007-11-15 @ 19:00:27
Postat av: Bakken

KickOff'07 by. Såga!!

2007-11-15 @ 20:44:12
Postat av: gåre

tror du ja står för att ja e een fjola eller...nope hehe

2007-11-15 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0