Bra drag igår...

Trevlig dag igår. Den började med lite huvudvärk från fredagens kalas. För att råda bot på den bestämmde jag och RockRoland för att dra till I2-marten. Väl där köpte vi ett par korvar och drog hem till Krall och såg på fotboll. Efter ett par timmar drog vi till Marta, som styrde kvällens förfest. Det var ett jäkla gäng. Ett trevligt gäng. Vi han med att göra det  man brukar göra på förfester:
  • Visa bilder på nakna tjejer som man fått på MMS.
  • Spelat in en låt. Eller snarare slaktat en gammal.
  • Haft en hetsig diskussion om vilken som är bäst mellan Roanldo och Messi. Jag och Sword var inte med i den...
Runt midnatt drog vi iväg till Nöjesfabriken. Det var många som hade dragit till Nöjesfabriken denna kväll. Väl här inne hände det väl inte speciellt mycket att höja ögonbrynen för, mer än att jag och Bjurra börjar bli rejält synkade på dansgolvet. Trots de uteblivna prickarna över "i:na" så var det en väldigt trevlig kväll.

Nu ska jag betala räkningar. Det är ett roligt söndagsnöje...

/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0