Internet on a bus!

Sitter på Säfflebussen på väg hem till karlstad över helgen nu. Tänkte egentligen underhålla mig med en film på datorn undertiden men eftersom de tydligen finns Internet på bussar också nu för tiden och jag har suttit och stört mig ganska länge på ett par brudar som sitter lite framför mig, så tänkte ja att ja kan jue passa på att dela med mig lite av mina tankar i en blogg jag inte varit så aktiv i på länge.

Hur som hels sitter de 2 stycken brudar en bit framför mig i bussen, jag hade säkert kunnat tycka att de såg ganska bra ut om de inte varit för att ja stör mig en aning på vad de spenderar bussresan med. Sen vi lämnade oslo för typ timmar sen har de suttit och sminkat sig eller vart på toaletten i princip hela resan (och de håller på än är värt att tillägga). Okej inte så konstigt de är jue tjejer kan man kanske tycka men varför i helvete måste de va så snygga just nu (om man bortser från att de förmodligen vill vara snygga inför mig ;)) Det är alltså en buss som går till Stockholm via Karlstad och kommer vara framme i karlstad 01.50 och i sthlm 06.00 eller nåt sånt så jag kana bara inte förstå varför de är så viktigt att vara så duktigt spacklad just nu?! Men men, inte mitt problem egentligen, jag bara stör mig på de.

Åker i alla fall hem till karlstad för att vara med på en klassåterträff som ja egentligen inte är alls sugen på men de va de som va minst projekt av de 3 alternativ jag hade. Kan dock hända att ja ändrar mig och drar till arvika imorrn för att spana in sista dagen av arvikafestivalen istället.

Annat spännande som hänt på sistonde är att våran nyrenoverade lägenhet kommer behöva renoveras igen eftersom de vart en vattenläcka hos grannarna så vårt tak är helt förstört.
Jag har fått nytt jobb, kommer tjäna minst lika bra, få mkt kortare väg till jobbet, mkt mera förmåner, inte behöva ta en dusch så fort jag jobbat och dessutom bli lite halvchef om allt bara stämmer bra, så de känns jävligt nice.

Annars vet ja inte om ja har så mkt mer att skriva, eller kommer iaf inte på det just nu även om ja vet att de är hur mkt saker som helst ja tänkt att ja skulle skriva här. Men hur som helst om nån har nån aning om varför man sitter och sminkar sig på en buss från oslo mitt i natten kan ni väl upplysa mig!

Peace Out!
 //SebbeS

Kommentarer
Postat av: Micke

Dumt att förtälla vad jobbet innebär...:-p

2008-07-05 @ 13:32:55
Postat av: SebbeS

kan ta detaljerna om jobbet över en öl ikväll om du ska ut i karlstads vilda nöjesliv nåt?! :P

2008-07-05 @ 15:14:35
Postat av: Micke

Jahaja, det är lite undre världen-grejer. Ta en Öl i KD:s nöjesliv?Jag?Sånt gör jag aldrig...

2008-07-05 @ 16:10:00
Postat av: hajjen

ja inte lär de va för o göra sig snygga inför dej svärd. :)

2008-07-06 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0