In och ut i Kronoparken

Delar av sociteten Skogsvallen var bjudna på kalas igår. Jag(Micke), Gåre, Rolle, Sword samt hangaroundsen Alteblad, Jorrocop och Sanna åkte i samlad trupp till lokalen. Väl där var det något slags feministtema där brudarna hade hängpattar och gelehallon som bröstvårtor. Påhittigt. Efter lite vin och dans bestämde alla - förutom Gåre - att vi skulle dra till Nöjesfabriken. Någon beställde taxi och vi gick ut. Istället för att orka vänta på en skattad taxi tog vi en så kallad svarttaxi. Detta höll på att kosta Roland livet. Han blev överkörd. Påbackad. Tillplattad. 2 ton plåt fick Rolands buk känna på. Förhoppningsvis får han inga men. Han som körde taxin hade sitt ursprung från det forna Jugoslavien. Vi tyckte dock att han såg ut som en indian.

Väl på Nöjesfabriken så splittrades allihop, som vanligt alltså. Jag gick och kissade. Efter några varv i lokalen träffade jag på Bjurra. Han tjöta om allt mellan himmel och jord. Efter ett tag gick vi in och dansade i schlagerbaren. Där var vi inte ensamma...

Vid stängningsdax tog jag med mig kvällens fångst och gick hem. Kvällens fångst går under pseudonymen "Roten till allt ont". Det är inte alla som har den stora lyckan att släpa med sig en dyngfull Sword hem från krogen. Han ville se den nya lyan och givetvis fick han det. Efter cirka 30 sekunder i mitt nya Crib däckade Sword i min säng. Där släppte han ifrån sig enorma mängder gas vilket har lett till att jag har bokat tvättid idag.

Så gick det till igår alltså. En liten kortfattad historia.

/Micke

Kommentarer
Postat av: gåre

ja samuel ringde mig, och enligt han var han halft döende å på väg till sjukhuset, men vad vet jag han kanske överdrev hehe

2008-03-09 @ 20:30:19
Postat av: krall

Haha ja man ska passa sig för svarttaxis.. va det nå alvarligt eller?

2008-03-09 @ 21:36:40
Postat av: gåre

nej han slutade med ett skrapsår på benet, han var allt i målarfarten i morse....

2008-03-09 @ 22:26:13
Postat av: gåre

nej han slutade med ett skrapsår på benet, han var allt i målarfarten i morse....

2008-03-09 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0