Lediga tider...

Ja närmar sig med storm, och där de är påsk finns de också ledighet, vilket ska bli underbart....Gö min sista  arbetsdag för veckan imorgon. Varför imorgon undrar ni, man är väl inte ledig på skärtorsdagen, men det är jag...Varför?? jo för jag ska till Bakken i Borås och göra stan med hohom...äta nudlar dricka 3,5 från , och annat vackert man kan göra med en kamrat man inte träffat på ett tag....

Efter att jag slanat med bakken i några dagar så beger jag mig av till SKARA.......Ja ni läser rätt
, ska dit och träffa kvinnans päron för första gången, så vill bara säga att det har varit trevligt och lära känna er och jag hoppas er all frid här  livet..haha, nej jag ska nog överleva , men ni vet hur nervöst sånt kan vara...Inte nog med de är de moster med familj också, men det är väl inget som Gåre inte kan hantera, bara charma dem, som med alla andra eller hur?

Har också bestämt mig för en till tatuering som är på uppmålning, vilket är spännande, men återkommer väl mer om den punkten...

Hoppas alla mina kamrater klarar sig utan mig i påsk festandet, förstår att de kan bli jobbigt men då finns alltid harrys som tröst hehe...
Hade....////Gåre

Kommentarer
Postat av: roland

Harrys är mäktigt! Vill bara påpeka för alla Att harrys kör nattklubb Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Om någon skulle vilja byta några ord med mej i påsk så vet ni var jag finss:)

2008-03-18 @ 18:01:27
Postat av: gåre

haha de
emäktigt de, antar att han med cowboy bootsen och linnet kommer finnas på dansgolvet å styra "brudar" som han säger fast di e 40+ hehe

2008-03-18 @ 21:31:37
Postat av: Micke

Haha, 40 år är väl ingen ålder. Mamma Gåre är väl över 50 och dynghet;-)

2008-03-18 @ 22:40:30
Postat av: chrille

mm, o livsfarlig oxå. haha

2008-03-18 @ 23:19:35
Postat av: gåre

chrille du är faan rädd för maamma gåre du hehe...pass dig hon tar dig...

2008-03-19 @ 16:58:18
Postat av: bakken

gunilla är ju världens sötaste.. hon ser mig fortfarande som sonen hon aldrig fick ;) hahaha

2008-03-24 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0