Orutinerade ungdomar på besök i Sälen!

Sent på torsdagskvällen kom en bil med 3 finare herrar från karlstad upp och hälsade på mig här i sälen. Dessa gentlemän var Mr. Alteblad, A.K.A Hajjen, Mr. Adolfsson, A.K.A Junior, och Mr. Rysén, A.K.A Dj Rytziano som hade tänkt spendera helgen tillsammans med mig över ett större parti alkohol.
Torsdagen blev lugn eftersom herrarna dök upp efter midnatt och det enda härjandet som blev var när mina stupfulla sambos kom hem från krogen och som vanligt var tvungna att väcka resten av huset. Fredagen jobbade jag men de 2 vännerna och Hajjen tog lokaltrafiken upp till Lindvallen för att prova på Sälens beryktade Afterski. Enligt rykten gick det vilt till (som vanligt) och när jag kom hem från jobbet vid halv 8 var de inga nyktra herrar som mötte mig i dörren. Hajjen tjatade om att de va dags att dra till krogen nu redan vid 9 tiden och ungefär var 10:e minut framåt tills vi åkte vid halv 12. Men det var Junioren som ställde till med sen största skandalen, redan klockan 9 var han redan så full att han inte ens kunde sitta upprätt och cirka halv 10 urartade det riktigt då han lyckades däcka stående och därav föll igenom en stängd dörr in till badrummet och tog emot sig med ansiktet. Därefter var han inte längre kontaktbar förän flera timmar senare men lyckades i alla fall spy och bloda ner halva stugan. Jag och till Dj Rytziano fick ta hand om förödelsen vilket innebar att torka spyor/blod, klä av junioren och slänga in honom i dushen och sedan bädda ner honom.
Vid halv 12 lämnade vi i alla fall junioren hemma och tog en taxi upp till den smått legendariska nattklubben HC och efter cirka 10 meter i bilen kom vi fram till att Hajjen inte hade nån legitimation med sig så vi fick vända för att hämta de. Hajjen gick in för att hämta det men kom ändå ut utan det och vi åkte upp ändå i hopp om att det inte de skulle behövas eftersom vi stod på vip-listan. Det funka dock inte och Hajjen fick ta en taxi hem själv medans de rutinerade, dvs. jag och Dj Rytziano gick in på HC och stökade och jag lyckades bli hotad till livet av ett tjock fyllo som tömde sparkontot vid blackjack bordet, men han tröttnade rätt snabbt när han insåg att jag kände i princip alla vakterna på stället.
Väl hemma igen kunde vi konstatera att junioren mot förmodan faktiskt var vid liv men såg ut som han blivit misshandlad efter fallet mot toalettgolvet, han var svullen, blåslagen och hade blod i hela ansiktet.

Nu sent på lördagskvällen har junioren ännu inte vågat lukta på spriten ens och det är mycket oklart om han ens kommer våga visa sig ute. Nya skandaler är väl förmodligen att vänta om jag känner dessa herrar rätt men kvällen har varit oväntat rätt städad hittills så vi får väl se. Jag får helt enkelt återkomma om det händer något mer värt att berätta för allmänheten.

Peace Out
//SebbeS

Kommentarer
Postat av: rock n rolle

Kan ju hälsa rya, att vi ska pissa på scums. Oh manchester is full of shit, its full of shit shit and bullshit ohh manchester is full of shit. dont bomb iraq nuke manchester. Y.N.W.A. EST.1892

2008-03-23 @ 02:31:19
Postat av: Micke

Hahaha!! Chrille blev nekad på HC!!

2008-03-23 @ 10:23:44
Postat av: chrille

tjock o fyllo? e de jag? haha

2008-03-24 @ 03:04:11
Postat av: rya

vet ju att det finns personer i den här bloggen som håller på fel lag.
men ville bara säga att vi har svårare mot derby än mot pool.
Va ens torres med igår? sen han stevie g:
vikka soper

lycka till med att försöka spela CL nästa år

2008-03-24 @ 07:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0