Riktiga män äter glass

Idag har jag haft en ganska rolig dag. Jag har spenderat ett antal timmar på Värmlands Museum där jag har spelat teater, jag har köpt ett nytt halsband till Hugo som är prytt med häftiga nitar och jag har även tagit på mig mina snickarbrallor. Folk som känner mig skulle nog benämna mig som en kille med "tummen mitt i handen", "en skruv lös" och ett "hopplöst fall". Andra ord som kanske skulle passa in på mig är "dryg", "besserwisser" och "latmask". Jag själv skulle kalla mig för en "oslipad diamant".

Nu tillbaka till mina renoveringsförsök. Jag gick lös med hammaren bland köksskåpen förut. Min kära far kommer på besök imorgon. Han får försöka fixa iordning mina hammriga utsvävningar då...

Efter en hård dag så sitter jag nu och kollar på fotbollsmatchen mellan Real Madrid och vackra Roma. Till detta avnjuts en burk med Ben & Jerrys. Det är man värd efter ännu en avklarad dag på planeten Tellus.

image63
Vad har ni gjort idag?

/Micke

Kommentarer
Postat av: Svärd

Den där Ben & Jerry blir jag bra sögen på varendagång jag ser den på Haga-halle. Är det nåt att ha eller? Jag menar...50-60 spänn för en sån där burk så borde det ju smaka himmelskt.

2008-03-05 @ 23:48:40
Postat av: Micke

B&J är ett bra substitut för brudar. Nu när du har ett nytt liv kanske en burk skulle göra susen för dig. Glassen finns även på Konsum, Norrstrand.

2008-03-06 @ 10:07:06
Postat av: Wysteriia

Den har jag faktiskt inte sett, får jag ta o kolla på! :)

2008-03-06 @ 11:12:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: krall

bokat resa tydligen...

2008-03-06 @ 12:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0