Spelning på "höjnes"

Ja igår var de dags, Harcore Superstar skulle inta Karlstad och stället var nöjesfabriken...men kvällen började med afterwork på blå månen med de taggade gåre(jag), krall och micke...De beställdes några kannor och det snackades med bekanta ansikten och när bandet började spela så ville jag å micke dra vilket gjorde krall sinnig...Men vad gör man när svärd ringde och ville att vi skulle komma haha...

Vi begav oss till u-gatan där även cowboy ekdonk mötte upp oss, med sin trendiga sälen scarf...Och prippa hårt i handen....

Vi begav oss sedan till storsvärd där grillchrille, lillsvärd och D.Anväg var på celebertbesök från sälenskullar....Som vanligt spelades det guitarr hero....de 6 som skulle vidare till hölnes begav sig runt halv elva....

Väl inne på höjnes inskaffades dryck och man tog plats för spelningen...Introt börjar oc jag å herrarna lillsvärd och Anväg trycker fram litte och plötsligt har vi hittat oss fram nästan hela vägen till staketet....Stämningen var på topp och de röjdes hårt, då menar jag hårt...En bit in på spelningen börjar de bli styggt varmt så då åker min jeansskjorta av, och vid denna tidpunkt har även en dyng micke hittat fram till oss... Ju längre de gick  av spelningen blev en mer taggad och när hardcore kom in för exrta nr blev jag övertänd och heltplötsligt stod jag i bar über, och de var ju succe, heheh eller så blev folk förbannad, men va fan de sket väl jag i då...

Väl efter spelningens slut så var man litte törstig så man inhandlade litte dryck och på nåt sätt  så gick jag och kusin vitamin in till stan och innan jag visste det satt jag på 501:an.....

vaknar upp dagen efter inte alls så pigg, med inhandlad t-shirt och nyckelring tydligen, de tog hårt på kontot igår, men det var de värt. För gårdagens spelning var dyng bra och når nästan upp till en 5:a, sen hur mycket ni litar på denna recension av spelningen pga min sinnesnärvao är upp till er, men jag vet iallafall att de var sjukt bra.....

Påt igen nu pojkar.....Keep on rollin...
//Gåre

Kommentarer
Postat av: Micke

Du var dyng igåt Gåre. Och då menar jag dyngdyng. :-)

2008-03-08 @ 18:07:55
Postat av: gåre

ja jag förnekar inte att jag var de, mot visssa andra hehe

2008-03-08 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0