Amy och Brick Lane...

Sitter i en alldeles for fin lagenhet for det otroligt schyssta jamaicanska forortsomradet, Brixton..

Ursakta min svenska har nu men det ar brittisk dator (what the fuck)

Har haft en sjuk skon helg i London och onskar att alla dar ute nagon gang i livet kommer ha en lika trevlig helg...

Idag har jag druckiet bars hela dagen, borta pa brick lane med massa andra fantastiska manniskor i alla farger och konstellationer som skall kallas mode tror jag.. fett najs hur som haver..

Igar efter Arsenals 1-0 seger over Everton sa drog jag till Camden for att fota och eventuellt traffa massa skona ravemannsker.. det gjorde jag och gled in pa stablemarket for att kaka en billig folieform fylld med thaimat..

Glider runt dar och glor och halsar pa en del skona typer.. stannar till och kollar lite skivor, tills jag efter en stund ser en ganska sot tjej liksom lutandes ensam mot ett staket... och nar jag gar mot henne far jag san dar skon ogonkontakt sa det bara spritter i benen....

Nar jag passerar henne sa far jag ur mig ett schysst: hayeeh... som ar en slags halsningsfras har i london... jag far en god respons och gar vidare... Det slog mig inte just da men efter en stund kom jag pa att hon var snuskigt lik amy winehouse (skivan back to black ar grym(aven hennes forsta skiva Frank ar asbra) sa jag maste ju givetvis ta ett varv igen for att fa reda pa om det kan ha varit hon.. aterigen gar jag forbi men forsoker undvika ogonkontakt sa jag inte hamnar i sang med henne och i nasta veva ligger man med fem kanyler inkorda lite varstans.. (tolit sjalvfortoende..)

Dagen efter nar vi sitter pa brick lane och olar sa borjade vi snacka om amy och jag berattade om min upplevelse.. Det visar sig till slut att det faktiskt var hon da hennes polare har en affar dar..

tyckte forstas det var javligt ballt, med tanke pa att jag endast ar van vid att se anders svensson, eventuellt stefan ishizaki.. och eller hu.. Vilka ar det????


nu ska jag snart aka ut till flygplatsen om jag tar mig dit.. alla jamaicaner i den har stadsdelen ar namligen inte heeelt reko.. men men...

have a nice flight, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0