de gick hetsigt till....minst sagt

Gårdagen började med en cykeltur på morgonen med en mer eller mindre förstörd rockroland. Vår destination var bolaget, väl där inne gjorde vi våra inhandlingar då kassörskan gör att påhopp på rockroland, Är du trött eller? frågar hon lite göbbgrinigt. Ett långhårigt slan med solbrllor för att dölja ögonen svarar,öhh aaahhh....

Dagen fortsatte med match på en välkänd arena, där KILS BK fick smaka pisk.....

Vad skulle man göra nu?solen stekte och allt var på topp, man har kalla pils i kylen, svårt val.....Så dagen fortsatte med öl drickning vid sundstatjärn.....Vid nio packade vi ihop våra grejor och drog till svärd för ett litet kalas....

Kvällens endstation blev ju tragiskt nog höjnes som vanligt på en lördag, och där jag själv hamnade i en hektisk dispyt. Skulle flytta en stol till vårat bord, då jag råkade stöta till ett annat gängs stolar, var de å kastar bort stolen för mig, fast jag tycker inte de var så farligt, nej men di sa ju då att jag var tydligen bög då, bög jävel mm...De e så roligt att tjocka feta gubbar ska säga vad jag ska ha för sexuellläggnng, så jag kan säga att de tände till litte bara...Jag skött ur mig några ramsor verbalt om att ja, jag är dyng bög å jag vill ha din lille pek imun, han blev knäpptyst.....

Sedan kommer de ettölglas flygande mot mig, jag tittar bort, var den tjocka feta jäveln säger:
-Ska du med ut eller?
Då bara brast allt och jag skrek ut de mesta jag kunde för att säga till han hur tragisk han var, vil ni höra hans bortförklaring.....

Idioten sade:
- Ville ju vara bjuda dig på en cigg men visst.....vad tror ni stämde de, nej de kan jag lova att de inte gjorde.....

 Nej ska till päron och installera en tv nu...ciao....
///Gåre eller "bögen"

Kommentarer
Postat av: chrille

bögen :)

2008-05-12 @ 21:40:54
Postat av: gåre

pass dig

2008-05-13 @ 16:53:42
Postat av: Krall

Gött o höra att veven är framme och redo för sommaren.. hehe

2008-05-14 @ 23:11:27
Postat av: bakken

stand up and shoooout!!!

2008-05-15 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0